HABER DETAYI

18 Ekim 2025 08:08

AFSÜ’de Hizmet Kalitesi İçin Karekod Dönemi Başladı

AFSÜ’de Hizmet Kalitesi İçin Karekod Dönemi Başladı

AFSÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Kalite Yönetimi Birimi tarafından geliştirilen sistemler sayesinde, hastaneden hizmet alan vatandaşlar cep telefonları aracılığıyla hızlı bir şekilde geri bildirimde bulunabiliyor.

Whats App Image 2025 10 17 At 11.45.21

“Eksiklikler Hızlıca Tespit Ediliyor”

Hastanedeki belirli alanlara yerleştirilen levhalardaki karekodları cep telefonlarına okutan hasta ve hasta yakınları, hastane yönetimine istek ve şikâyetlerini anında iletebiliyor. AFSÜ Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Başhekimi Doç. Dr. Aydın Balcı, uygulama sayesinde temizlik hizmetlerine dair görüş ve önerilerin anlık olarak alındığını belirterek, “Böylece gerçek zamanlı geri bildirimlerle eksiklikler hızlıca tespit edilip müdahale edilebiliyor” dedi.

“Daha Temiz, Daha Güvenli, Daha Mutlu Bir Hastane İçin Yola Çıktık”

Doç. Dr. Balcı, uzun vadede sistem üzerinden elde edilen verilerin raporlanarak kalite yönetimi çalışmalarının destekleneceğini ifade etti. Balcı, “Çalışma arkadaşlarımla ‘Daha Temiz, Daha Güvenli, Daha Mutlu Bir Hastane’ için yola çıktık. Bu amaç doğrultusunda Kalite Birimindeki arkadaşlarımın geliştirdiği dijital uygulamamızın bütün hastalarımıza ve personelimize sağlayacağı en büyük avantaj, zaman tasarrufu sağlayarak verimliliği pekiştirmesidir” diye konuştu.

Whats App Image 2025 10 17 At 11.26.13

“Sağlık Hizmetlerinin Kalitesini Birlikte Yükselteceğiz”

Hasta ve hasta yakınlarının yanı sıra personelin memnuniyet düzeylerini artırmayı hedeflediklerini vurgulayan Balcı, “Sağlık hizmetlerinin kalitesini, bütün paydaşlarımızın desteğiyle yükseltebileceğimizin farkındayız. Bu sistem sayesinde bize iletilen görüşler ve öneriler, hastanemizin daha iyi bir noktaya gelmesi bakımından büyük önem taşıyor. Sistemi kullanacak herkese katkıları için şimdiden teşekkür ediyorum” açıklamasını yaptı.

HABERE YORUM YAP

HABERE YAPILAN YORUMLAR

Hiç yorum yapılmamış.